ACQUA DI PARMA: Traditsioonide ja tänapäeva täiuslik tasakaal

Tere tulemast heast maitsest ja autentsusest inspireeritud maailma!. Acqua di Parma – see on Itaalia elegantsi ja stiilsuse olemus

AJALUGU

Acqua di Parma lugu sai alguse 1916. aastal Parma vanalinna väikeses käsitöönduslikus lõhnapoekes, mille parfüümimeistrid kasutasid looduslikke koostisosi, et luua ainulaadselt värske, elegantne ja peen parfüüm. Et toonased lõhnaõlid olid tugeva ja rikkaliku kompositsiooniga, õnnestus Acqua di Parmal oma tavatult kerge ja värske parfüümiga silma paista. Itaalia rätsepad piserdasid seda odekolonni ehk Kölni vett Colonia meeste ülikondadele elegantseks viimaseks lihviks, enne kui need toimetati kõige peenemate klientideni.

1930. aastatel leidis Acqua di Parma ikooniline pudel inspiratsiooni art déco’st oma klassikaliste ja ajatute joontega ning bakeliidist korgiga. Viimane oli iseäranis uuenduslik materjal, mida kasutati ka raadionuppude valmistamiseks. 1950ndaid aastaid võib pidada Acqua di Parma tõeliseks kuldajastuks – Coloniast sai Selle Aja Parfüüm, mida armastasid Hollywoodi legendid, kes tõid võlu ja glamuuri rahvusvahelisele areenile. Isegi uute parfüümide ilmumisega 1960ndatel jätkus traditsioonidest pika ajalooga Acqua di Parma mõjuvõim, olles kõrgklassi kuulujate omamoodi salajaseks relvaks.

Aastal 1993 toimus Acqua di Parma taassünd tänu ettevõtjate Luca di Montezemolo (Ferrari), Paul Borgomanero (La Perla) ja Diego della Valle (Tod’s) ühisele soovile kaitsta Itaalia iidset traditsiooni. See loomulik areng muutis Acqua di Parma lihtsast parfüümist tõeliseks elustiili kaubamärgiks. Sündisid uued tootesarjad koju ja reisile ning algas kaubamärgi rahvusvaheline areng. Viis aastat enneolematut edu viis Acqua di Parma butiigi avamiseni Milaanos eksklusiivsel via Gesù tänaval 1998. aastal. Alates 1999. aastast hakati lugematutes suurkauplustes üle maailma avama arvukalt Acqua di Parma müügilette.

Silindrikujuline prestiižne käsitsivalmistatud karp on saanud inspiratsiooni Parma elegantsete butiikide kübarakapidest. Kõik silindrid vormitakse käsitsi, isegi kõige miniatuursemad karbikesed. Ikooniline kollane oma mõjuka säravusega on värv, mida traditsiooniliselt on kasutatud Parma linna mainekamaid hooneid eristava elemendina. Etiketid, millel on kuninglik märk, kantakse flakoonidele tänagi käsitsi, ükshaaval.  

COLONIA – müütilise parfüümi sünd

Acqua di Parma Kölni vesi Colonia sündis 1916. aastal Parma väikeses käsitööpoekeses, kus parfüümimeistrid lõid unikaalselt värske, elegantse ja viimistletud parfüümi. Colonia peegeldab oma iga detailiga Itaalia stiili olemust. Seda tüüpi parfüümide konsistents on olnud sedavõrd iseloomulik, et tänapäevalgi on seda võimalik eksimatult Kölni veena ära tunda. Lõhna põhjas on tsitruselised noodid nagu bergamott, sidrun, apelsin, mandariin, greip) tasakaalustatult aromaatse nootide (lavendel, neroli, rosmariin) ning lille- ja puidunootidega. Valitud koostisosade arv, nende kvaliteet, päritolu ja kontsentratsioon on praegugi hoolega kaitstud saladus, mis muudab Acqua di Parma nii ainulaadseks.

Acqua di Parma Kölni vee universum on arenenud algupärase, 1916. aastal loodud struktuuri ümber. Klassikaline Colonia on inspiratsiooniks uutele harmoonilistele versioonidele nagu Colonia Essenza, Colonia Intensa, Colonia Pura ja Colonia Club. Müütiline parfüüm areneb, muutub rikkalikumaks ja valmib algteema täiusliku tõlgendusena – see on tõeline, jäljendamatu ja ainulaadne La Colonia Italiana, Itaalia Kölni vesi.

LÕHNASTATUD KÜÜNLAD JA RUUMILÕHNASTAJAD – peensusteni lihvitud sisekujunduselemendid

Küünlad on ehedad valgusskulptuurid – lõhnastatud ja värvilised –, austades samas tervist ja keskkonda. Küünlad on algusest lõpuni valmistatud Itaalias.

Essentsid koosnevad kontsentraadist 15% ulatuses, samal ajal kui üldiselt on see näitaja 5% kandis. Tervist ja keskkonda austades saab ümbrus meeldivalt lõhnastatud, millel on positiivne mõju ka isiklikule heaolule. Kõrgekvaliteediline vaha tähendab, et küünla baas on valmistatud rafineeritud parafiinist, mis on segatud mitmesuguste taimsete vahadega, sealhulgas soja- ja palmivahaga. See vaha „lukustab“ lõhnamolekulid, säilitades aroomi kõik omadused ning andes atmosfäärile püsiva ja meeldiva lõhna. Vaha ei eralda põlemise ajal mürgiseid ega saastavaid aineid ning see annab küünaldele iseäranis helendava efekti.

Acqua di Parma kasutab vaid toitlustusalale mõeldud rafineeritud parafiini, mis välistab tavalises parafiinis leiduvaid toksilisi aineid nagu benseen, tolueen ja väävel. Acqua di Parma küünlad ei reosta keskkonda, kuna nad on valmistatud päikeseenergiaga ning tänu sertifitseeritud toorainele on koostöös kõrgeimate kontrollstandarditega tagatud tarbijate tervis ja ohutus.

Lõõgastavad lõhnad ja aromaatsed noodid loovad maagilise atmosfääri igas keskkonnas. Ruumilõhnastajate tootevalik ühtlustub lõhnaküünalde aroomidega kollektsioonis, mis on pühendatud kodule ja meelelahutuskunstile.

RITUAALE MAAGILISE ÕHKKONNA LOOMISEKS VÕI KODULÕHNASTAMISEKS

Pole midagi elegantsemat ja meeldivamat kui lõhnastatud ümbrus. See on detail, mis võib muuta iga sündmuse mälestusväärseks või lihtsalt meeldivamaks. See loob koju stiili ja viimistletud keskkonna.

LÕHNAVAKS TERVITUSEKS võib kasutada lõhnaküünlaid ja/või ruumilõhnastajaid hetk enne külaliste saabumist, et pakkuda neile elegantset tervitust.

AROMAATSE TEEKONNA saab luua küünlakollektsiooniga, mis saadavad külalisi läbi nende viibimise ning ühendavad eri ruume. See on diskreetselt elegantne ja mänguline žest, mis on kahtlemata meeleolukas.

OMAENDA NAUDINGUKS JA HEAOLUKS on meid ümbritseva ruumi lõhnastamine meeldiv žest, mis võib märkimisväärselt mõjutada enda heaolu. Seetõttu pööratakse suurt tähelepanu iga toa jaoks valitud lõhnaainete valikule vastavalt nende omadustele, mida üks või teine aroom meeltesse toob. See on võimalus lõõgastuda ja parandada meeleolu pärast pingelist tööpäeva, vabastada negatiivseid emotsioone või luua intiimset ja sensuaalset õhkkonda magamistuppa. Ka vannitoas võimaldavad küünlad sooja meeleolu luua.

MEELDEJÄÄVA SÜNDMUSE LOOMISEL tasub teada, et ainult kõigi viie meele (haistmis-, kompimis-, nägemis-, kuulmis- ja maitsmeele) kaasamisega on võimalik luua unustamatuid sündmusi ning võluda kõige nõudlikumaid ja valivamaid külalisi. Iga üritus nõuab oma ainulaadset parfümeeritud õhkkonda ja seetõttu tuleks valida aroome ettevaatusega. Muuhulgas võib hetk enne lauakatmist lõhnastada ka lauatekstiile ja salvrätikuid.

Tutvu Acqua Di Parma selle kevade uudistega: